Trött och seg

Idag är det segt. Jag är seg. Mamma kom förbi med äppelkaka och palt samt en dosa onico i eftermiddag =) tackar tackar. sen kom pappa förbi och dom höll mig sällskap ett tag. Tänkte ta tag i städ idag medan Emilia va på dagis men istället vet jag inte hur tiden kunnat gå utan att jag gjort ingenting? Känner mig snurrig! Har vart på ica 3 ggr och konsum 1 gång, är alltså inte bara lite glömsk. Höll på glömma mobilen på apoteket och ica kortet på ica. Glömde att jag körde en bil som inte är automat.. jaa listan kan utökas men jag stannar där. Kom på mig själv att sitta utanför apoteket i bilen och messa.. jag lyckas inte med att göra 2 saker samtidigt idag. what? vad är det med mig. Emilia är tjurig och ville absolut inte samarbeta när vi skulle hem från dagis, inte heller ville hon lägga sig ikväll, det var en välda protest. Jag som inte tyckt att det märkts att hon blivit mer trotsig sen lillasyster kom, men tja jag får nog ändra mig lite där.
Tilde är snäll och gråter nästan aldrig, världens snällaste bebis tror jag =) Nu ligger hon här och äter, snart ska jag duscha och sen lägga mig och sussa.

mamma älskar dig <3


Fina Tilde

go kväll!

Kommentarer
Postat av: Lina

Sötis! =)

Haha blev du inte så när Emilia kom? jag har blivit så efter alla pojkarna kommit, tror det beror på att man vaknar flera gånger under natten, förvirringen brukar lätta när man slutar amma =)

2009-04-27 @ 22:02:57
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: Svägerska!

Jag är så nyfiken på o se hur Mikael kommer att ta det här med bebis! får hoppas han blir lugnare iaf! :] haha! Är så glad att ni slapp koliken!..men den kan väl inte dyka upp nu? eller? :S

2009-04-28 @ 09:02:13
URL: http://lilgryn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0