Kanon dag

Jag har verkligen haft trevligt idag. Vad mina vänner gör mig på bra humör. Pratade förlossning och kändes bra att få höra om allas olika förlossningar, vissa snabba, vissa utdragna, vissa oerhört smärtsamma osv. Det är snart dags alltså.. jag kan inte fatta att tiden gått så fort. Tycker inte det var så längesen jag stod utanför dagis med Malin och ett gravtest i handen med ett jätte jätte svagt plus som vi försökte tyda, var det spökstreck eller var jag gravid. Några dagar senare fick jag ett starkt plus på stickan och blev såklart överlycklig. Hade ju försökt och hoppats några månader innan. Månaderna sprang iväg och vips sitter jag med en kanonkula på magen och har bf om 8 dagar. Eftersom jag hade värkar i natt så känns det som ännu mer nära. Det kommer göra förbaskat ont men belöningen man får är värd all smärta i världen. Men jag ljuger om jag säger att jag inte är nervös, jag är skit nervös.. just för att jag vet vad som väntar. Förra gången hade man ju ingen aning.. men det gick ju bra, så det känns ju bra =)

Sen är det ju så spännande att få se vem som bor i min mage, är det en till prinsessa eller är det en prins? folk gissar och det är väl cirka 50/50 vad folk tror. Själv har jag ingen aning faktiskt, kanske lillasyster.. blir spännande =)
Näe om jag skulle ha fixat naglarna och sedan lagt mig, kläderna är strukna och hänger nu och väntar på att få bäras, för imorrn tar jag förväl av min kära morfar. Tack för alla fina stunder morfar, vila i frid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0