mitt huvud är trött

Ja va ha man gjort idag? inte mycket, vart inne på fm sen tog jag och Tilde vagnen och hämtade Emilia på dagis, vi gick till mormor & morfar en stund, satt i solen och njöt av vår vädret =) Nu är det äntligen tyst i mitt hem, ha vart ett välda skrikande ett tag. Emilia är tjurigare än tjurigast just nu och det gör mig trött. Dessutom pratar hon konstant, vilket iof inte är negativt men kan bli tröttsamt för skallen. "Mamma, va gör du?" säger hon ungefär 100 ggr efter varann och jag svarar samma svar varje gång. Tilde har sin vaken period på kvällen så det blir som allt på samma gång. Men nu ligger Emilia iaf, men hon är vaken och läser boken. Tilde ligger i baby gymet och tittar. Jag lyssnar på akon och försöker få en emma minut.

alltså jag har gått och trott att det är röd dag imorrn, för i min almanacka är det minsann röd dag.. dom som gjort den måste ha gjort något fel. Så jag har trott att allt va stängt imorrn och typ inge dagis och så men så är det ju inte fick jag berättat för mig av flera stycken. Det är ju valborgsmässoafton och alla på kommun sluta kl 12, ointressant vetande =P

Fick mess av Diana, hon ska hälsa på mig imorrn. Det blir trevligt =D
näe nu orka jag inte skriv nå mer.
jag ska väl grejja på och sen däcka i sängen.


Mormor, Emilia & Tilde

Morfar & Emilia

hjälper till att kratta

Tilde sussar sött

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha jag har typ aldrig sett din pappa inte prata i telen =P

2009-04-29 @ 22:52:31
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: Svägerska!

Jag fick oxå för mig att det var röd dag imorgon.. med tanke på valborg men tydligen inte!=)..

Ska ni ha nå främmande imorrn kväll då?=)

2009-04-30 @ 00:43:51
URL: http://lilgryn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0