Morgonstund har guld i mun?

Även fast Emilia låg vaken länge igår så vaknade hon före kl 6 imorse. Yiippie! Jag fryser, det är typ kallt här.. va minus grader imorse. Jag vill ha värme, jag behöver värme.
Drömde att Erika fick barn i natt, det var en flicka med rosa kläder hehe =)

Ska städa lite på morgonen, sen baka en kladdkaka och kanske en sockerkaka? .. köpe fika är på tok för dyrt, men behändligt =P Har ingen bil men kände inte för att gå ner till dagis idag.. mamma skulle komma med bilen. thanks! Emilia är så oförsiktig med Tilde och jag får säga till henne hela tiden att va försiktig. Men det är som hon inte förstår att hon är liten. Emilia blir då jätte ledsen .. och då får jag dåligt samvete. Det är jobbigt. Klart att Emilia känner att inte hon har 100 % uppmärksamhet längre, hon bruka säga "sluta bröst"  när jag ammar. söta unge =)

näe dags att göra ett ryck!

Kommentarer
Postat av: Svägerska!

Synd att det inte var en sann dröm fast det kanske blir en flicka med rosa kläder iaf..=P jag trodde att värkarna skulle sätta igång på riktigt igår men inte det! :(.. var bara små värkar!..

Du ska nog se att det löser sig med små flickorna..

Inte ska du ha dåligt samvete heller för att du säger till..hon måste ju lära sig. Hon är ju van att få all uppmärksamhet men som nu måste delas med syster. Så de kanske är lite svårt i början men det kommer nog att gå bra. =)

Får Emilia vara med och sköta mycket?..=)

Jag har ingen aning om vars vi ska va.. men troligen bara hemma!.. blev det någon brasa här uppe eller fick han inget tillstånd från brandkåren?

Jag lovar jag ringer eller skickar mess direkt vi åker in! ;)

2009-04-30 @ 08:51:50
URL: http://lilgryn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0