onsdag den 15e

Idag var jag beräknad, tur prinsessan valde att titta ut 5 dagar tidigare =)
Natten ha vart bra, lillan ha bara vaknat och vilja äta några ggr så jag var inte så trött som jag trodde imorse. Hon var nämligen vaken betydligt mera föregående natt. For ner med Emilia på dagis och hade utvecklingssamtal. Sen hem igen för att göra lite och ingenting ett tag. Gled runt på byn och gjorde diverse ärenden. For förbi malin & pe och lämna igen bilstolen. Premiär va ute och gick med syskonvagnen efter att jag hämtat Emilia, såå härligt väder idag vårkänslorna bara flödar. På tal om flöda så flödar min bröstmjölk och brösten spänner och ömmar aj aj aj. Har även fått sår men jag härdar. Det går över. Gick förbi mormor&morfar och fick middag där =) sen prom hem .. härligt. Oj ser att klockan är mycket. Ska sätta mig och skriva förlossnings berättelse sen ikväll tror jag för er som vill läsa.
nu ska jag lägga min stora prinsessa.
later..

Kommentarer
Postat av: johanna

grattis! söta flickor du har :)

2009-04-16 @ 11:53:28
URL: http://shoohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0