solig torsdag

Hallåå världen!
Emilia vaknade kl 7 imorse. Jag va ändå inte alltför trött, lill gumman är bra på sova på natten. Vi såg lite tellitubbies i sängen medan hon åt välling. Första morgonen jag är själv med töserna. Men det har flytit på ba bra. For ner på dagis och Emilia fick visa upp lillasyster. Nu sover lillan och jag äter frukost framför datorn, det är soft. Solen skiner även idag, blir nog en prom lite senare. Nu ska jag roa mig med lite tvätt.
Ikväll blire tupperwere party hos Linda. Blir trevligt de =)

lite pics..

Emilia har fotbad =)

lillan

Emilia håller i lillasyster <3

ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha vad sött med fotbad! Wihouuu jeans =D

2009-04-23 @ 13:34:36
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: Svägerska!

Va mysit det ser ut när Emilia håller i lillan! :D.. jag längtar så tills min kommer..:P..

Har ni kommit på nåt namn än?.. =) du får gärna berätta om ni ha nå förslag..:)

2009-04-23 @ 21:53:23
URL: http://lilgryn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0