trött tisdag

Jag är såå trött. Lillan tyckte att vi skulle va vaken till kl 03 i natt. Men fick iaf ligga kvar imorse då Emilia vaknade. Sen blev det lunch på gamm jonte's me mammorna.. har så svårt för att säga lilla skafferiet alltså, men det kommer väl. Sedan for jag & Lina ner på jobbet med bebisarna. Kändes som värsta uppvisnings rundan, va på alla avdelningar.. men det var som trevligt.. =) blev fil och flingor middag idag. yeey!
ikväll är det andra avenyn, yes!!
lite pics...

Emilia cyklar =)

Gammelfarmor & lillan <3

Lina, Elias & Tyr

Linda & min prinsessa

näe nu är det bed time för min stora tjej.
hejhej!

Kommentarer
Postat av: Lina

Kan inte heller säga lilla skafferiet än =P

Haha, ser mongo ut som vanligt!!

Sött med gammelfarmorbilden =)

2009-04-21 @ 20:02:16
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: Linda

va mys ..... :) jag sa jontes igår och då fick jag minsann höra att det va att häda så nu präntar jag lilla skafferiet, lilla skafferiet, lilla....... Det är ju som långt att säga.. :P

2009-04-22 @ 12:23:12
URL: http://lindahllinda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0