saturday

Hej och hallå bloggen!!
Jag är inte bra på att uppdatera nuförtiden men jag har som fullt upp, även om lillan är hur snäll som helst och äter och sover =) så är det altid saker som ska göras. i veckan har vi åkt fram och tillbaka till stan för bilirubin prov på lillan, igår var vi även på ögon för att kolla ögonen. Allt såg bra ut och nu behöver vi inte åka in för fler prover om hon inte blir gulare. Skönt!

Sen bjöd Linda på gofika, trevligt var det. Mamma bjöd på middag, och där var farmor som ville träffa lillasyster =)
Lördag idag, solen skiner.. härligt. Blir nog en prom i det vackra vädret skulle jag tro. Det ringde från blåklockan imorse och undrade om jag kunde jobba delad tur idag, hon som ringde måste nog glömt att jag är mamma ledig. Jag var så trött så jag svarade bara att jag inte kunde.
Just det, ska tacka mina kollegor för den fina hälsningen i vk =D

näe om man skulle ha gjort ett ryck här hemma kanske.
trevlig lördag!

Kommentarer
Postat av: Lina

Va gulliga de är!!

2009-04-18 @ 10:20:52
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0