vår väder

Dagen ha vare lång och jag har hunnit mycket, städade hela huset på förmiddagen så nu är det rent och fint. Sen efter kl 14 då jag hämtat min prinsessa på dagis så bjöd Linda på fika, trevligt =) sen hem och äta revbenspjäll och potatissallad. Va riktigt gött. Hade middagsgäster också. Alltid trevligt. Vilken härlig vår dag det har varit, varmt och soligt och snön har smält. Lovely!!
Nu är jag lagom slö efter att ha vart vaken och igång hela dagen, äter goo youghurt med chokladkross i. Är som glass nästan. Mums! Näe däcka i soffan för att möta en ny dag kl 06.00 ;)
imorrn blire visst lunch på lill skafferiet som numera gamm jonte's heter. Det blir trevligt värre ju. Fina vänner.
gokväll!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Det bästa är ju att det inte är lika onyttigt som glass =D ses imorgon!

2009-04-01 @ 22:05:11
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0