Vid din sida

Eller stepmom som den heter på engelska. Det är en sådan fin film och jag har suttit och gråtit halva filmen.

Nu är jag såå trött och ska lägga mig och sova. Har förvärkar ikväll, lite kraftigare än vanligt faktiskt men dom kommer avta i guess.
Har även fått middag hos grannen, brännt kötte, haha .. sa till hasse att jag ville ha very well done, men inte kölbulla =P va gött ändå.

Jag skulle vilja gå in och väcka Emilia för att berätta att jag älskar henne mest i hela världen och krama och pussa henne. Men jag låter henne sova, jag sa det innan hon somnade, men man kan aldrig säga att man älskar någon för mycket. Eller skämma bort någon med kärlek. Min fina dotter, mitt allt.







mamma älskar dig mest i hela världen!

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja det är ju inte förrän nästa helg du ska klämma ut bebis =)



Brukar också vilja gå och ta upp barnen och pussa på dem efter de somnat =)

2009-04-05 @ 00:16:23
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0