Vintern rasar

Och min vikt med den?
när jag var inne på ica för andra gången idag (va inne 3 =P) var det en kvinna som fråga mig om båda barnen va mina- Ja svarade jag då, men grattis säger hon, inte visste jag att du fått ett till barn, jag trodde du va gravid och sneglade på min mage. I just den stunden insåg jag att så som jag kännt mig ända sen Tilde tittade ut - smal är jag då verkligen inte. haha men jag bryr mig inte så hårt om sådant. Över fet är jag ju inte =P
om nån timme, två eller tre blir det grillat hos grannen och sen ser vi brasa.
Idag ha jag bjudit Diana på kladdkaka, vi surra en massa.. de va trevligt. Sen ha jag promenera runt byn och träffa massa glada människor, även en gammal flört? kan man kalla det för det? det kändes som det var hundra år sedan. (100 år=4år=P) Trevligt iaf-
Byn vaknar verkligen till liv då solen skiner. Jag har fått fräknar, gulligt!

Sköna Maj välkommen!

Det låter ju bra..  han ha lyckats med denna, johan palm it is. Emma-Lee

Kommentarer
Postat av: Lina

Vem är flirten?? Nu blev jag nyfiken =D

2009-04-30 @ 21:17:23
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: Svägerskan!

Jag undrar vem det är som är fet egentligen! :)..inte är det då du!=) Ja fräknar gillar jag!=) jag tänker på sommaren när jag ser dom!.. Måkes har börjat komma fram dom med! :) hihi!

2009-04-30 @ 22:50:34
URL: http://lilgryn.blogg.se/
Postat av: Sarat

Jag har en massa fräknar, och jag tycker det är jättegulligt! :) Men sen har jag också en massa ogulliga röda, stora fräknar - eller just det ja, det kallas finnar. Men du, du kan ju inte räkna med att du ska va pinnsmal direkt! Njut av hulle ett tag mens du hane, det försvinner så småningom ska du se! :)

2009-05-01 @ 13:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0