1 augusti

Är det höst nu? Nej tydligen räknas augusti som sommar månad. Men det känns att den är på väg. Det blir bara mörkare och mörkare. Det känns i sinnet också. Det känns alltid tungt då hösten kommer, känns som det är slut på något man längtat efter hela året. Sommar, sol och värme. Men hösten brukar också vara början på något nytt. Folk börjar nya skolor, flyttar, börjar jobba osv. Allt går som back to normal och ibland kan back to normal va skönt. Men inte i mitt fall. Nej jag kommer vara hemma hela hösten, så jag kommer bli en aning rastlös. Men och andra sidan, allt är vad man gör det till...

Kommentarer
Postat av: idamari

Jag har alltid tyckt att augusti varit sommar, fyller år i denna månad och tycker att innan dess har inte hösten kommit. Men så fort skolan börjar, då är hösten här.

2009-08-01 @ 13:05:11
URL: http://idamarithornberg.blogspot.com
Postat av: Linda

Jag kan ha tråkigt med dig i höst om inte någon jobb kallar :D :D Jag hatar höst!

2009-08-02 @ 12:43:08
URL: http://lindahllinda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0