Barnfri

Först vill jag tacka för de fina kommentarerna, alla er anonyma =)

Här sitter jag helt solo, känns weird för det var längsen. Vet inte rikitgt va jag ska göra, ska iof fixa akvariet så vattnet få stå några dagar så vi kan köpa fiskar sen. Passa på att städa, eller sova? åh jag vet inte. Men ändå skönt med lite egen tid, är inte alltför ofta.
Igår då jag skulle sova hörde jag värsta läskiga ljudet, lät som de skrapa på väggen och som någon gick på taket och på min balkong, blodet frös till is. Sen hörde jag röster, "det kommer en bil" jag far hitåt" "är det polisen?" haha jag hörde ju att det var pojkar i tonåren så dom skrämmer mig inte speciellt men ändå läskigt, våga inte titta ut. Tror dock inte nån va på balkongen för det är rätt högt men jag få ju för mig så mycket. Kan ha vart blåsten och regnet som spelade mig ett spratt.

näe om jag skulle göra ett ryck kanske.

later..

Kommentarer
Postat av: Linda

Härligt med lite egen tid, det är du värd! Hann du något vettigt då? Åh VAd kul med fiskar :D :D

2009-08-29 @ 19:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0