Bilder

Har vart dålig på visa bilder på slutet, här får ni några från de senaste veckorna.


Emilia fiskar med mormor&morfar


badar fötterna


träff hos Malin




Emilia & Nicole


Jag var barnvakt åt Jonna (Emilia & Tildes kusin) en dag, ganska lika stora fast Tilde är en månad äldre.


Emilia blev ledsen och ville också va med på kort


Okej då =)


Sen va vi på lekparken en dag


Emilia gungar med Alfred


Sen blev det leos lekland en dag




Alla barnen undrade om Emilia hade pyjamas på sig haha, dåligt klädval av mig =P
mormor var också med


Tilde sussa sött medan vi lekte


åka wiieeee


Märkte vilken skillnad de va för ett halvår sen fick jag följa med Emilia överallt nu klättra hon själv =)
var också skillnad för mig, inte höggravid denna gång, oj vad jag kände mig smidig =P

idag skiner solen och det blir lekpark. Nolia va på förslag men jag kände att orken inte fanns.
adios!

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha sötnos ville också vara med. Haha ja det såg lite ut som en pyjamas faktiskt, men spela roll =P

Fina bilder!

2009-08-06 @ 15:44:09
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: Madde

jag och gojj har ju dragit iväg till holmsund :)

jag vet, holmsund, inte bättre än bjurholm kanske men oj bara va vi trivs :)

2009-08-07 @ 12:27:33
URL: http://fjuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0