I look so fucking good!

Jag har en låt på hjärnar, i'm a hipphopper yes i am.. haha! Jag är ju långt ifrån hipphopper. I don't look so fucking good, men mitt hår gör nu iaf. Min älskade vän Antonia har klippt mig idag och det blev såå fint. Hon tog bort säkert bort två tredjedelar av mitt hår, jag har enormt tjockt och ruffsigt hår. Nu är det tunt, blankt, rakt och fint =D Det enda hon ville ha för att hon gjorde det var en kram, hon är för gullig. Hon borde extra knäcka som frisör för det var längsen jag blev så nöjd med en klippning. Tusen tack gullet!
Va ju tvungen att ta kort på den enorma hår högen:


kanske är svårt att se på bilderna men. Hade tänkt ta before och after picture men jag ser så sliten ut så de är inte lönt =P ni få en då jag är piggare och snyggare haha

Har vart på prom med Malin & Niki idag, va jätte trevligt. Vi stannade till på lekparken så kidsen fick leka lite. Antonia & kev kom också =)

älskade Emilia

bejbs <3

Emilia & Niki leker

söt Kevin

hjärtat gungar.

Imorrn blire city med Malin, Lina, linas syrra och Antonia och alla barnen. Vi ska på äventyrslekpark, blir trevligt.
jag är så sjukt trött, mina änglar till döttrar sover så sött så jag borde göra desamma.

en låt också..


Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Lina

Tyckte väl att du var extra fin i håret idag! Trodde ni pratade om att klippa gräs när ni pratade om något ni klippt.. Du får ta efterbilden nu för idag såg du då inte sliten ut =)

2009-08-13 @ 16:03:53
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: Jessica

Du kan ju rakt göra en peruk eller två av de dära! Jag är faktiskt lite nyfiken på före/efter bilder, är så kul att se skillnad. :)

2009-08-13 @ 23:48:42
URL: http://jessicahallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0