Tisdag!

Hej och hallå bloggen!
Jag vet att jag är kass på uppdadatera men de ska förmodligen bli bättre då jag kommer in i mera rutin. Nu sover mina sessor sött och jag sitter här vid min nya bärbara dator. Internet sladden är glapp och gör att jag blir på mindre bra humör, men nu tror jag det ska funka en stund. Tvättmaskinen lever om och det plingade just till i telen, va Lina som skrev att det är en bra serie på 1an, great!

Imorrn ska jag in till cityt och handla lite, yes 27e, va ja ha längta. Fick låna 4 spänn av Malin idag, det säger ju en hel del.
Idag va de mamma träff som blev Emma & Lina + barn träff, vi åt go mat och surra trevligt =)
Igår va Sara & Evvan och hälsa på, va skoj!

lite tv nu då!
gokväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0