Tisdag 11 augusti

Det har vart dåligt med uppdatering från min sida, men det har sina anledningar. Idag klev jag upp rätt tidigt, duschade och ställde mig på vågen, 59 kg. Under 60 känns bra. Men jag är då lix så otränad, är ingen idé att jag säger att jag ska börja för det kommer aldrig hända. Promenader är så långt jag kan sträcka mig.
Igår blev Tilde 4 månader, stora tjejen! Igår blev Emilia sjuk, hon kräktes 2 ggr och hade hög feber, blev varmt i sängen i natt kan jag lova. Idag är hon inte helt pigg heller, fortfarande varm och slö. Så idag är vi inne. i think, fast det är rätt bra väder.

Ikväll blire Meandi visning hos Lina i Gräsmyr, de bli trevligt.
Nu some pics.

Jag & lill gumman

Evelina & Anders

Mormor & Tilde

Morfar & Tilde

Sandra & Tilde på födelsedags middag i city =)

Malin & Nicole

Hade bara mörka bilder på Antonia & Kevin :/


Tilde provsitter stolen =)

näe göra ett ryck kanske. Tack ska ni haaa, hejdaaa!

Kommentarer
Postat av: Lina

Fin bild på dig och Tilde!

2009-08-11 @ 14:18:31
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0