h0h0

Måndag igen, igår fick jag hem barnen. Kändes bra! Helgen ha vart trevlig. Jag känner mig trött, lämnade Emilia på dagis kl 9, hade tänkt somna om men det var så ljust så de gick dåligt. Linda & Wilhelm kom istället förbi och nu ha dom just farit. Tilde sussar och jag ska väl kör igång tvättmaskin, sen har jag inte planerat att göra så mycket idag, lite och ingenting, och det känns skönt. Jag är inte lika rastlös längre. Måste få i mig nån mat, är som dålig på det då det bara är jag som ska äta. Men en fil tallrik eller en pan pizza vore ju inte helt fel =P
Kanske en dusch så jag vaknar till liv. Jag känner i halsen att en förkylning kan vara på väg, hoppas jag slipper.. som om jag inte är nog sleeten redan.
later!

Kommentarer
Postat av: Linda

Tummen upp för panpizza, inte för att jag åt det men :P :P Hehe

2009-08-31 @ 12:10:59
URL: http://sweetandsaltythings.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0