Bad day

Idag är jag sur, riktigt på dåligt humör. Dagen började alldeles för tidigt nämligen 05.45. Lämna sessan på dagis och sen va det work. Fick jobba häcken av mig, är alltid lika kul. Imorrn ska jag ta upp 2 st sen softa runt med diverse onödiga saker. Har nu både värk i ben och rygg. Inte blir det bättre av att snön bara vräker ner heller. Fick skotta fram bilen i stort sett imorse och den va lika övertäckt då jag for från jobbet. Fick skotta gårn då ja komme hem och det gjorde ju bara att kroppen skrek ännu mer av värk. Kommer hem och det finns såklart hundra saker att göra, men det skiter jag i, skulle helst bara vilja sova. förkyld är jag också. blää! Snart ska vi fara och äta middag och gratta brorsan samt svulla tårta! Hoppas kvällen blir bättre än dagen iaf =)
hejdå!
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Sätt Marcus på skottningen Emma, du är ju gravid ffs och han är också ledig! f

2009-02-06 @ 18:35:19
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0