Försäkringskassan i love, love, love u!

Vi vaknade sent imorse, 09.30 solen sken och det spred sig en härlig känsla i min kropp. Fick ändå lite halv panik för kl. 11 skulle Linda & W komma så skulle vi traska mot kyrkstugan. Jag kokar gröt som kokar över och bränner fast på hela spisen, men jag tänkte att dumt vore de väl om de skulle få mig att tappa humöret, massa äppelmos och mackor, njalla.. haha S.T jag tänker på dig när jag äter njalla. Då ringer telefonen, privat nummer.. försäkringskassan och en trevlig, man såklart =) pratar lite om min inkomständring och det ser ljust ut. =D jag blev så glad. Sen kom Linda & W och vi traskade ner på ica för att köpa fika, sen låsa upp stugan för att invänta alla mammor o barn. Va jätte trevligt, fick träffa Dianas lille Tim =) mys bebis.
Nu är man hemma igen, gården är skottad (äntligen) och inte av mig ;P jag planerar stuvade makaroner och bacon till middag. Sen planerar jag Andra Avenyn kl 21.
sen ha man ju hunnit slänga in en tvätt och dammsuga hallen o köket. ska handtvätta babygymmet tror jag, känns dock lite små drygt.
Inger ringde från jobbet och ville byta en dag med mig, så min tunga helg på 4 dagar ha nu minskat ner till 2 eftersom jag ska ha sem på lör. men då jobba jag ju nästa sön istället, delad.. men de gå nog bra =)

känner mig lite positiv i all röra, det är så mycket att tänka på att jag inte hinner med.. kanske bjuder jag på lite kort ikväll, annars skriver jag nog med största sannolikhet en rad eller två. so long!

Kommentarer
Postat av: ida

Andra avenyn går ju bara inte missa..! Det är så beroendeframkallande! :)

2009-02-11 @ 12:32:36
URL: http://ijdah.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0