Fredag =)

Känns som fredagar är bra dagar, nästan den bästa dagen på hela veckan till och med. Men den började med att jag sov så gott, ville verkligen inte kliva upp då klockan ringde 05.50. Jag stängde till och med av klockan och fortsatte blunda, det är ju livsfarligt. Men någonstans visste jag nog att det var dags att kliva upp så 06.17 öppnade jag ögonen igen. Har jobbat till 13.30, när vi kom hem så åt vi glass jag och Emilia och jag mumsar på bakverk som är kvar sedan gårdagens kalas, har inte ätit någon lunch så det är extra gott. Är inte lönt att äta denna tid, är ju middag om inte alltföt länge hoppas jag. kött blir det, jag har tänkt få slippa laga mat idag, vi får väl an si.

Jag skrev ju så glatt att det kommer gå så bra att jobba på söndag, det känns skit tungt. Men det var väl ganska väntat egentligen. Man är ju smart ibland alltså.

lite bilder från gårdagen tänkte jag ju bjuda på:

Emilia öppnar paket på morgonen =)

mera paket

Lina&Elias



tårtan, inte lika snygg som förra årets men.





Robert, Wille & Lina


Linda & wille


Malin & Nicole


gammelfarmor & Emilia


Mormor&Emilia


öppna paket


blåsa ut ljusen


Christer&Ingrid

Fick en cykel av mormor&morfar =)

gladis=)

Ingrid&morfar


Farmor&Farfar


Måke, Erika, M, Mikael

Lina jag har normala bilder på dig =)
nu ska jag äta lite gottis tro ja. trevlig fredag kväll!!

Kommentarer
Postat av: Tezz

Såg Emilia i VK, grattis grattis! :-)



Du har blivit utmanad, kolla i min blogg.

2009-02-20 @ 16:43:06
URL: http://teazy.blogg.se/
Postat av: Lina

Haha ja jag tror inte mina ögon, två av tre är normala, vad har hänt! Jag snor lite bilder utav dig eftersom jag glömde kameran..

Emilias kjol var såå fin, undra om den finns i vuxon storlek haha.

Kul med cykel då kan hon rejsa med gatubarnen i sommar =D

2009-02-20 @ 17:22:48
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: Lina

haha gatans barn kanske låter bättre

2009-02-20 @ 17:23:07
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0