Friday night the feeling is...

not so right men helt okey.
Malin bjöd på middag, älggryta och pären gött och tårta till efterätt. Jag känner mig trött och less.. sov mellan kl 15-16.30 de behövdes verkligen. host host. det är -17 ute och jag blir bara förbannad, är less på kylan och snön som förövrigt har vräkt ner i flera dagar. Jag vill ha sommar och sol och mindre kläder.
jag vet inte vad jag ska skriva är som tom i huvudet, tur msn finns så man ha nån å surr me.
lite bilder..


vecka 31 nu då


Emilia leker med kisse

Linda & Wilhelm

Antonia & Kevin

jag älskar dig mest i hela världen

niki


close up på kulan

fick tyvärr ingen bild på sandra o malin :(

imorrn äre lördag, då är det visst nå tjosan på isbanan, hoppas vädret tillåter, sen bjuder Linda & Robert på middag.. trevligt =)
gonattis!

Kommentarer
Postat av: Lina

Åhå så magen växer på =)

Blir så avis när jag ser Linda och Antonia utan magar och med bebis istället.. haha börjar nog bli lite less =P

2009-02-07 @ 15:03:59
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: Anna

fin kula du har! :) O vilken snygg tapet i köket :D

2009-02-13 @ 00:02:54
URL: http://ab0o.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0