Glöm dina bekymmer, i morgon kommer nya!

Helluu!!
Dagen ha vart bra, vi tog en promenad ner till lokalen där mamma/barn träffen håller till, hann såklart bli förbannad för att det blåste kallt, men annars va det en fin dag med sol. Pratade med Daniel i telefon och klagade över hur less jag var på ursäkta uttrycket vinter h-vetet och kylan. Ursäktade mitt dåliga humör och han undrade om det berodde på att jag var gravid, funderade över de sen och jag är nog mer irriterad nu, hemskt vore de ju annars. Fast egentligen är jag ganska bra på reta mig på saker och ting. Jag borde sluta låta mig retas och bara tänka glatt och positivt, de ska bli en grej jag ska tänka på. Värt att gå och va less eller små irri så ofta. Jag har det ju så bra. Nej nu äre no more sura miner =D

Iaf ha vi ätit en tok god kycklinggryta och ris till middag. Har även hunnit med en power nap på soffan, det behövde jag. Nu sitter jag och funderar om jag ska göra chokladpudding som jag kan smaska till Andra Avenyn som börjar snart. Ska även smaka min root beer som Lina så snällt köpt till mig från city =)
Min prinsessa vill mest va i famnen hela dagarna och sliter i mig och säger "mamma, mamaaa" "Gåå nee" Hon menar komma upp men har inte kommit på hur man säger det än, sötnos =) Hon har ingen feber men ör förkyld fortfarande. Hon åt då lite till middagen iaf + välling ikväll så det känns ju bra.
Jag älskar att man kan begära föräldrapenning på nätet, de är så drygt att hålla på med alla dessa blanketter.

Imorrn äre onsdag och Linda & W ska hälsa på, kuligt =)
nej nu ska jag bänka mig framför tvn.
Byee!

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad tyckte du då? =)

Härligt att hon äter lite igen!

2009-02-24 @ 21:44:01
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0