I know God, what have we done to each other

Jag känner mig en aning deppad ikväll. Jag vet inte vad jag ska skriva. Att vara besviken är den värsta känsla jag vet, också om någon är besviken på mig. Det känns så mycket mer än om någon är förbannad.
Respekt är viktigt, ändå är alldeles för många respektlösa. Jag hatar det. Jag är jävligt hormonell, och säkert rätt ofta en pain in the ass.


Den här får jag ont i magen av.

Emilia bara hostar och hostar, jag vinner alldeles för många bud på tradera, nu äre stopp ett tag. Hoppas på paket i brevlådan imorrn. Imorrn hoppas jag även blir en kanon dag. Jag ska till Lycksele på kvällen så kvällen kommer absolut bli underhållande. Great!

Kommentarer
Postat av: Lina

Oh lite greys där.. har just sett klart kvällens avsnitt =)



Hoppas du får det super i Lycksele och paket i brevlådan imorgon =)

2009-02-25 @ 22:17:52
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0