Ingen vanlig dag

För det är Mikaels 2-års dag! Hurra Hurra Hurra!! Nu var det hela 2 dagar sen jag skrev, så jag antar det är dags ;)
Gårdagen blev de prom med Linda, och shopping på lilla garderoben och effes =)
Sen på kvällen hade vi lite middag me Hasse o Pa, sen kom Linda, Wilhelm & Robert hit och grabbarna drack öl och begav sig till ölträsket, va visst nå trubadur där.
Vi låg i soffan och surra halva natten, va trevligt =) så jag somna kanske vid 3-4 tiden, Emilia va också vaken ett tag där så idag ha jag vart lite tröttis, men ändå ha de som gått bra. Har dammsugat och skurat köket, ätit gröt, duschat, sett lite tv, tvättat osv. Nu väntar jag på att sessan ska vakna så vi kan fara och gratta Mikael, skulle visst få mat hos svärfars också, gött gött.
Ska slänga upp lite bilder ikväll, är ju även dags för magbild. Är nu i v. 30.
hörs!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0