Love lift us up where we belong

Hjärnan är en gröt och det luktar nybakat i huset. Golvet är fortfarande oskurat och jag tror att det är dags nu. Min älskade gumma sover, hon är en solstråle.. jämt, underbara unge.
Idag kom beskedet från försäkringskassan på min årsinkomst. Jag är värd varenda spänn!! Jag har jobbat och slitit hur mycket som helst innan jag fick min tjänst, och haft viljan att jobba och försörja mig själv. Det värsta jag vet är dom som rycker på axlarna och tror att allt ordnar sig och har inställningen att man kan ju inte jobba med vad som helst. What?! Dom borde fan inte få kalla sig själva arbetslösa och absolut inte få bidrag.

näe dags att göra någon vettigt. Godis är gott, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0