Lycksele

Har nyss kommit hem från Lse, har sett borsans klass Coda show. Coda är en italiensk musikterm som betyder "avslutning" eller "svans" alla Estet treor gör en sådan teater uppvisning och dom hade gjort Dr Jekyll & Mr Hyde, hur bra som helst. Brorsan spelade Simon Stride och Evelina var Lucy. Hann typ ta 2 kort sen gav kamerans batterier upp, men det var ändå sådan London dimma så bilderna vart inte super.
Här är brorsan iaf, längst till vänster:


Det var pappa, mamma, jag & farmor som for.. har haft riktigt trevligt faktiskt.
Är ju nu inne i vecka 34, nu är du preg sa brorsan och gav mig en kram, hehe så söt, preg ha jag ju vare i typ 7 1/2 månad men han mena väl att jag börja bli stor =) här är en bild iaf:


Jag är så jäkla trött och tom i skallen, ska lägga mig och sova nu. Har vart några jobbiga dagar nu känns det som.
Gonatt alla!

Kommentarer
Postat av: malinns

Vad roligt att få fara och se sådant.

Momma tyckte säkert det var bra och pös av stolthet över lillgrabben som inte är så liten längre....



Ha en trevlig helg!

2009-02-27 @ 08:31:01
URL: http://malinns.blogg.se/
Postat av: Lina

Wow vad stilig han var!

Och vad fin du var =)

2009-02-27 @ 08:48:06
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0