Mitt Rom byggdes på en dag

Mamma säger alltid till mig då jag blir ivrig, att Rom inte byggdes på en dag. Men så vill jag att det ska vara. Jag vill att allt ska va klart pang direkt. Eftersom att jag är sådan är min frustration hög då det alltid är projekt igång och saker som aldrig färdigställs. Jag blir tokig!
Nåväl, resultatet blir ju bra men kaoset under tiden kan jag gärna skippa.
Jag sov 1,5 - 2 timme idag, såå skönt. Mina fötter är nu uppsvällda och jag har tagit en härlig dusch. Börjar inte förren kl 15.00 imorrn, skönt.. då jobbar jag mina sista timmar på Bjureg. för ett bra tag framöver. Det kommer nog att vara blandade känslor men mest skönt för jag är så stor och trött (och sur) nu.

Nu ska jag lägga mig och vila benen.
trevlig saturday!

Kommentarer
Postat av: Lina

Lycka till på sista dagen imorgon! =D

2009-02-28 @ 23:45:56
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0