Nedstämd

Alldeles för lite sömn som vanligt och halsen gör ont. Inge mat hemma och jag känner mig less. Det snöar än typ 5e dagen i rad eller något. Alkohol gör människor dum i huvudet..
jag tror jag kan hitt åt nå gamm nudlar i skafferiet, yes.. affärn öppna ändå int förren kl 12 och biln är inte hemma och säkert översnöad. det är minus 15 fucking grader. Jag kommer ju bli insnöad. Imorrn är det jobb igen, jag orkar egentligen inte. Men easy jag kommer jobba. Farmor ha ringt till mamma och tycker jag ska sluta jobba nu, hon är så söt. Hon har själv jobbat på bjureg i ett x-antal år. Jag vet nog hur det är säger hon =)

Linda hade iaf gjort jättegod middag igår =) och det var trevligt, den där festen sög dock, jag är glad att jag har kommit ett par steg i mognad. haha bjur kommer alltid va bjur, på gott och ont.
Jag känner jag är på krigstigen idag.
Emilia är iaf sötast och hon ska snart vila, då ska ag också vila.
söndag, oh happy day?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0