onsdag

Jahapp, vädret har vart på topp även idag, men såklart iskallt, va -20 då jag slog upp ögonen vid åtta snåret imorse. Magen är stor nu, och jag är otroligt hormonell. Jag kommer bli tokig om jag ska vara det i 8 veckor till, för då lär jag ha gått någon på nerverna för länge sedan samt fått minst 100 utbrott över småsaker samt gåtit ut alla tårar som finns. TYP!! Det känns så iaf, känner mig små irriterad hela tiden och det är som drygt att måsta vara det.

Iaf, efter att ha lämnat Emilia på dagis så passade jag på att storstäda hennes rum. Även vårt sovrum, så jag fick ont i svanken, great! men jag kan seriöst inte ligga still den tiden på dagen. Sen va de personalmöte där det bjöds på semlor, mums min första i år, synd bara att jag inte är förtjust i mandelmassa men jag ignorerade den och njöt av grädden och brödet =P
sen gick jag och hämtade lillis på dagis och vi fick oss en promenad i de vackra vintervädret. Nu sitter jag och väntar på att tortelinin ska bli klar så vi kan äta den. Hoppas Emilia tycker om det, tror aldrig vi har ätit de förut? :o känns som de skulle va skönt att äta framför tvn idag, det är typ första gången på länge jag känner det, tro vi ska göra det, hihi.. inte så bra att lära Emilia det men vadå liksom en gång ibland gör inget, minns när vi va små fick vi äta i tv rummet då bara pappa va hemma, aldrig för mamma =P

jag skriver senare, ska kanske till malin ikväll och surra lite. får se. adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0