Onsdag 18 feb

Har vart på klädvisning ikväll, blingo.se hos Linda
Jag köpte inget och är egentligen glad för det för plånboken tillåter verkligen inte. Men trevligt vare, roliga människor och fika, perfect!! Sen har jag ävenn hunnit baka kärleksmums ikväll, idag bakade jag tårtbotten, nobless/dumle kakor och chokladbollar. Så när jag kom hem fyllde jag tårtan med det goeste, banan, choklad och marsan =) fast egentligen är nog inte Emilia så förtjust i grädde och tårta, konstigt, det som är så gött. Har även hängt upp mina fina gardiner jag beställt från jotex. Mamma va snäll och sydde dom åt mig, min fina mamma, världens bästa!




köket är inte klart än men seriöst har jag gett upp hoppet om att få de helt färdigt någongång, sen där listan jag skrev för ett tag sen om allt som skulle göras innan bebis kommer, kommer inte hinnas =P haha förrådet har jag städat och vagn har jag köpt:

Emilia prov sitter =)

babygymmet ska tvättas, ny skötdyna ska inhandlas, spjälsängen hämtas, bebis kläderna tvättas och handla några nya som bebis kan ha på bb. Sen skriver jag inte upp något mer. För nu ska jag njuta och vila sista tiden =P vi ser hur det går, blommorna ska ju iof sättas om också, det gör jag då jag går på ledighet tror jag. Sen är det ju alltid fix i hemmet. men nu chillar jag ett tag.
Jag och Rödklövern har samma gardinsmak har jag upptäckt, både jul och nu =) miss you all förresten.

Imorrn äre min prinsessas 2-års dag, jag blir såklart nostaligisk. I natt kl 03.09 för 2 år sedan tittade hon ut med sina 3365 g och 48 cm. Min skatt!! =D
om mindre än 2 månader tittar hennes lillasyskon ut. Jag ska få vara med om det häftigaste jag någonsin vart med om igen. Vilken gåva.




Nu ska jag lägga mig och vil bena en stunn, sen sussa. Gonatt!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh så söt! Vad ljus hon var i hyn när hon var nykläckt, eller det kanske bara är på bilden det ser ut så! Tur för dig att jag kommer ändå, hade blivit så ledsen annars när jag läst att det var choklad i tårtan!

2009-02-19 @ 09:46:57
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: Lina

You are challanged my dear

2009-02-19 @ 10:09:36
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: Svägerska!

Va duktigt du är! som fixar o dolar..=) blir så fint!.. blir nog tapetsering hos oss i hallen i helgen sen blire ryck o städa i ordning allt..! har inte kunnat packa in allt i garderoberna heller för dom hade tagit med sej hyll planerna..:(.. så vi måste göra nya eller köpa..! tyck ja va dålit! Kramiz

2009-02-19 @ 12:01:34
URL: http://lilgryn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0