Röksug

Jag ser mig inte själv som en rökare, men det händer ju ibland och vid festliga tillfällen att jag röker en cigg eller två. Har de senaste dagarna haft ett sådant röksug, har till och med drömt om det, att jag ska just röka men kommer på mig själv att jag är gravid och avstår i sista sekunden, MEN tanken slog mig i drömmen att bara ta ett bloss. Det dröjer ju några månader tills det är "tillåtet" igen, det lär inte va gott då. Jag längtar mest efter snus, det är fult och okvinnligt men så undebart. Jag kommer säkert börja snusa igen, men det handlar ju om att jag måste få unna mig något haha. Jag hoppas att jag är smart nog att avstå den dagen jag slutat amma. Men det kliar redan i fingrarna att få köpa den där efterlängtade general white dosan. it really does. Förmodligen kommer jag bli yr och illamående, men härda mig själv tills det är samma underbara känsla igen, va skumt inlägg de här blev, bara nikotin. Men det är de som snurrar i min skalle just nu.

Jag är hemma på timmar, piss delad tur, ha vart tyst idag på jobbet, är inte på humör. Ovanligt va =P
Har vart ute en sväng och dragit Emilia på bobben men de blåste så kallt så vi gick in. Ska faktiskt lägga mig och vila nu ett tag så jag är pigg och alert kl 16.30.
yeey!
  

Kommentarer
Postat av: Lina

Duktig du är som vilar på timmarna =)

Jag gör alltid dumma saker i drömmarna, typ dricker, röker och sånt den får jag värsta ångesten och mår skitdåligt. Skönt att du kan säga ifrån i drömmen haha.

2009-02-28 @ 13:05:34
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0