sick and tired

Jag sjukskrev mig imorse, av många anledningar. Ett, jag är förkyld, två, Emilia vaknade vid tolv och kom inte till ro förren vid halv tre, tre, jag hade sammandragningar i natt, magen var stenhård, sen kändes det som jag skulle spy till råga på allt, men det berodde nog på trötthet och massvis med sura uppstötningar. När klockan ringde vid 6 tiden satt jag länge och övervägde om jag skulle jobba eller inte, men jag kom fram till att jag inte skulle palla. Jag känner mig alltid dum då jag sjukskriver mig av någon konstig anledning. Det är ju inte så att jag gör det ofta men det känns bara dumt. Förut jobbade jag no matter what men nu känner jag att jag måste tänka på mig själv och bebis. Blev ju inge dagis för Emilia heller, hon är förkyld och hostig. Hade inte hjärta att väcka henne imorse, så vi sov till cirka 9 och då mådde jag mycke bättre.
Nu ska jag fixa lite käk, eller käk och käk, typ youghyrt blir bra och te kanske en macka eller två.
trevlig fredag!

Kommentarer
Postat av: Svägerska!

Jaadu! här är vi oxå sjuka! :(.. Mikael är snart frisk och jag o morsan hostar på! :S.. uscha snuva me..!

2009-02-06 @ 12:33:55
URL: http://lilgryn.blogg.se/
Postat av: Lina

Du och bebisen i magen är ju viktigast =)

Hoppas ni slipper feber och elände i helgen!

2009-02-06 @ 18:36:43
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0