sleeepyy sunday

Det blir tyvärr inga bilder, för kameran ligger i bilen som är i tvärålund? nu, typ.
happ, så va det med det.
Imorrn är det jobb 7-14 och eftersom jag sovit drygt 4 tim inatt är jag en aningens trött. Så nu ska jag tvätta bort sminket och krypa ner i min sköna säng. Sen är det även barnmorske besök imorrn närmare bestämt 14.30 så de bli typ att fara direkt från jobbet, jag har ingen bil än så det är ju lite av ett problem. Men ska ringa mi madre och fråga om hon ska ha den imorrn.
Ni får bilder imorrn istället. Den som väntar på något gott ;P

Läste nyss på vk om en yxman i bjur, seriöst? jag vart typ rädd och låste dörren. Va äre frågan om?
Yxman

näe nu äre gonatt asså

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0