sleepyy

Diana hade lagat go mat. Kyckling och ris med någon smarrig sås till =) Hon är så söt och har så fina barn. Emilia va dock lite slö men. Nu ska hon och jag sova, javisst jag kommer faktiskt gå och lägga mig nu efter att jag har skrivit detta inlägg. För jag är så jäkla trött man kan va, sen ska jag jobba 10 timmar imorrn. LOVELY!!!! hm, not. Inger ringde och frågade om jag skulle jobba imorrn, blev lite konfunderad men kom på att hon läst min klago blogg =P hihihi!

Jag längtar till våren, ohh vad jag längtar till sol och värme, nu blåser de snålblåst och jävlas me kyla. idag va de inte så kallt ok men ändå. Ni fattar!!
Nu ska jag sussa, jag kommer sova skönt =) gonatt alla!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Men jag fattar inte varför frågade hon det efter hon läst din blogg?

Vad duktig du är som lägger dig i tid Emma! =)

2009-02-21 @ 22:43:50
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0