so hot i'm on fire..

inte riktigt kanske haha. känner mig sleeten, men jag sitter vid datorn och har roligt istället för att sova som jag skulle uppskatta imorrn bitti. Jag håller på beställa kort, min ekonomiska vän Antonia tipsade mig om ett erbjudande från fujidirekt, få 100 bilder gratis, klart jag måste ta det erbjudandet =) är bara så segt att ladda upp alla bilder. Har inte framkallta sen i höstas tro jag minsann. Har även försökt få en bra bild på sessan som jag kan skicka in till tidningen då hon fyller år, men hur lätt är det då på en skala? då hon inte tycker de är så roligt att sitta still, le och titta in i kameran någon längre stund, dessutom ha man ju sämsta kameran också, så den klickar ju inte direkt utan har en liten fördröjning, innan nästa bebis måste vi inhandla en ny för alla pengar vi har =P

imorrn tors, ledig skönnt. Ska nog in till vännäs en snabbis och handla dopresent till min lilla kusin Elly som döps på lördag, har inte sett henne sen hon va nyfödd, jisses va tiden går.
nu kommer lite pics på mitt hjärta

sötnos

hihi tittut

whiteface och lååånghår, undra om man ska klippa av det? känns ändå som de skulle va soft att slippa ha den här manen till hår, ändå soft me långt för att då slipp ja platta de jämt som ja måste om ja ha kort för annars se ja ju ut som en ja, pudel.


nu peppar jag husvagnscamping i sommar =D
just nu känns sommarn far away eftersom de är hur mycke snö som helst och massa minusgrader, men vinter är ändå vackert på nå sätt, iaf då solen skiner och snön glittrar.



nu ska jag äta lite bullar tror jag, samt planera lite, upptäckte att jag har kurs på tis nästa vecka då ska jag ju till bm, hum. gonatt!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hehe sånna där mössor brukar David också ha =)

Spännande att se vad som hänt efter du vart hos frisören.. fast det var kanske ett tag dit =)

2009-02-12 @ 08:53:16
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: Lina

Hehe sånna där mössor brukar David också ha =)

Spännande att se vad som hänt efter du vart hos frisören.. fast det var kanske ett tag dit =)

2009-02-12 @ 08:53:18
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: Svägerska!

Det är mys me husvagnscamping! :D.. vill oxå! :P

2009-02-13 @ 09:02:45
URL: http://lilgryn.blogg.se/
Postat av: Svägerska!

Det är mys me husvagnscamping! :D.. vill oxå! :P

2009-02-13 @ 09:02:47
URL: http://lilgryn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0