sweet music

Jag har kanske inte så mycket positiv energi, men den här dagen ha som vart mer eller mindre upp och ner. Jag har inte vaknat ännu känns de som. Jag längtar till imorrn så jag ska ställa klockan och kliva upp kl 7-8 och sen hinna äta nån vettig mat och fara på mamma/barn träff så Emilia får leka och jag får vara lite social med folk in real. Jag är jävligt social på msn men de kan ju va roligt att se på den man pratar med och kunna se ansiktuttryck, höra då folk ändrar tonläge osv.
Jag ska snart äta lite kakor och krypa ner under täcket, tro jag ska se en film JAG vill se. Som jag velat se länge. En tänkar thriller. Vi ha ju massa vhs nu till min stora lycka =P hm.
Har tvättat babygymmet också, handtvättat i badkaret, de va inte speciellt roligt kan jag ju förtälja för de blev skittungt och drygt att stå på huk, men nu är de väl relativt rent.

Emilia somnade i bra tid ikväll så nu kan vi nog vända tillbaka detta tokiga dygn. Jag skippar golvskrurning ikväll och softar.

Va längesen magbild nu så de är väl dags v. 33 då!





Emilia ser musse och har feber.

Tindra & Emilia äter gottis

nu ska jag tradera lite mer sen hänga tvätt och lämna datorn.
tjoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0