Timmar

Idag hatar jag samtidigt som jag älskar delad tur. Det var otroligt skönt att få gå hem kl 12 för jag pallade inte mer just då. Men ojoj vad drygt det är att återvända kl. 16.30 dessutom är det mindre än 2 tim till jag måste fara. Middagen/lunch blir knäpp. Man ska hinna med både och inom loppet av 4 1/2 timme. Jag skippade lunchen och ska äta nudlar till middag standard vid delad tur dag. bläähh. Emilia sover och jag borde göra desamma, gick och la mig direkt igår då ja bloggat. Men Emilia ville visst inte sova, och sen när hon och jag äntligen somnat bli man väckt av den som kommer hem, what? why? typiskt karlar sa Carin idag på jobbet, och det tror jag. Själv smyger man för att låta dem man älskar sova. Svor över att ja va tvungen att skrapa rutorna på bilen fast de va typ minus 2 grader. Det var is, tjock is.. morr, nu ha jag värmarn i så jag ska slippa det då jag ska back to work igen.
Jag kommer inte somna innan jobbet så lika bra att lägga ner, kanske ska jag äta en nobless kaka till, dom är såå goda.
Sen ha man ju lite att göra här hemma också. Det är tyst, jag njuter av tystnaden.  Ska iaf lägga mig ner och vila benen som ha värkt bra no mycket idag.

Sen är jag ledig 5 dagar, då ska jag på mamma/barn träff sen ska jag till lse och se brorsan och hans tjej spela teater och sjunga. Grymt! Dom ä grym! Sen ska jag bara ha de bra, sen kommer den efterlängtade löningen!
tjolahopp!

Kommentarer
Postat av: Erik

Nämen hörru ta och uppdater nu! =)

2009-02-23 @ 14:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0