Tradera träsket

Jag som aldrig trodde jag skulle hamna där för jag fattade inte riktigt hur de funka. hehe. Men nu ha jag vunnit en fin body och 2 byxor till bebis =)
denna dag är förövrigt lite sisådär, jag har ont i huvudet och har sovit alldeles för länge och inte hunnit göra något (jag har för många måsten) känner mig tokstressad och ändå är jag fastklistrad vid skärmen. Emilia är fortfarande lite slö men har iaf börja äta lite. Jag ska göra ett race och sen återkomma ikväll. Har inge tålamod idag heller.. en förkylning är på g, åhh nej lägligt då man är ledig.
skriver senare, då ska jag var full av positiv energi ;)
byee!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är också i trderaträsket, det är helt tragiskt så beroende man blir av den där jäkla sidan :P

2009-02-23 @ 17:44:40
Postat av: Svägerska!

Jaså du har hamnat där nu! :) det finns mkt fint..=)

2009-02-23 @ 18:59:18
URL: http://lilgryn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0