Build me up

Idag har jag mest gråtit, av utmattning skulle jag tro. Jag får mina psykbryt då jag har noll ork kvar. Jag har fruktansvärt ont i huvudet också. Kom på att min trötthet måste komma efteråt, va ju vaken länge i lördags och sen upp och jobba igår. Skärpning om jag ska orka med livet och vad det innebär. Men nu börjar ju klockan dra ihop sig mot sovtid. Tänker diska undan all, ursäkta uttrycket, jävla disk. Har gjort älgbiffar med kapris och senapsås och kokt pären, alla åt med god aptit, vi hade 2 matgäster nämligen. Ska inte avslöja vilka, inte för att det är superhemligt men jag har fått höra att vissa, någon, kanske en inte gillar att utelämna livet. Jag får acceptera det, även om det är svårt.
Iaf hade jag bakat en kladdkaka till efterätt som åts med grädde, mums.
Imorrn är det ännu en ledig dag och den behöver jag verkligen, ser ut som hej kom och hjälp mig. Svullna ögon och likblek, hello hottie, not. well, imorrn SKA jag få sovmorgon och sen känner jag mig fit for fight igen.
Ska kolla på en barnvagn imorrn, en syskonvagn, ska bli spännande. Hoppas jag/vi gillar den. Va ju bra pris, man är ju inte rikast känner jag.

Näe kanske ska fixa de sista i hushållet innan sängen, mamma tyckte jag skulle unna mig en tidig kväll, det borde jag.
Ha massa kort jag måste framkalla, men de få bli i mars? då jag har råd att ta på mig spenderbyxen igen, gonatt!!!



Kommentarer
Postat av: Lina

Sluta med din kladdkaka!!!

2009-02-04 @ 10:33:10
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0