du är artig, du är glad och du har tränat bort din dumma dialekt

Ja det är Måndag, och dags för uppdate. Jag har vart slö på bloggfronten i helgen men det beror på mitt oerhört händelserika liv =P Iaf dop i lördags, på alla hjärtans dag, jätte fint och jätte god mat. Elly Iris, Iris efter min kära mormor.
Blev en rätt sen kväll för trötta mig. Ingen ros och inga godishjärtan, men jag överlevde ändå ;)

Magnus, Malin & Elly

lill kusin

Söndagen blev det grillning på ottervattnet, va ett jäkla sjå innan vi väl tog oss dit men tillsut så. Var trevligt, men kallt, så jag väntar nog gott till mars då solen värmer bättre innan jag ger mig ut igen.

Linda, Emilia & Nicole

älskling tyckte de va gott me korv =)

Jag har jobbat 7-12 idag, har längtat hela morgonen till att komma hem till en göra inget eftermiddag men istället kommer jag hem till ett hus fullt av måsten. Egentligen skulle jag och Emilia följa med Linda, hennes syrra och deras bebisar på badet men Emilia måste få sova eftersom de blev lite sent då vi var och grattade pappa som fyllde 56 år igår.

Är nu inne i v. 32 och dags för magbild, javisst!



kulan

happ, har massa bilder, men kan ju inte tok lägga ut bilder på en gång. Blir en städdag/kväll.. Emilia sover, min söt gumma, tro vi ska äta stuvade makaroner och korv till middag. Känner mig fattig och måste fylla på telefon för jag måste ringa dagis och meddela tid för imorrn, imorrn ska jag till barnmorskan. Jag börjar tro det ligger en pojke i min mage, det går ju inte att veta, men jag som har trott på tjej hela tiden är inte so sure anymore. Vi ser väl helt enkelt =) och för er som undrar så HOPPAS jag inte på något speciellt kön, jag hoppas på en frisk bebis så sluta hoppas på kön åt mig.

ahh sådär nu har jag stillat mitt blogg begär =P


byee!

Kommentarer
Postat av: Lina

Det är nog det bästa med att veta könet redan, när folk ska hålla på och dryga sig så där kan man säga att man redan vet =P



Haha men varför skulle du inte kunna toklägga ut bilder?

2009-02-16 @ 14:50:35
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men så fin en mage du har! Pojke ;)

2009-02-16 @ 20:09:09
URL: http://lindahllinda.blogspot.com
Postat av: malinns

Gillar verkligen den levande bilden på Emilia då hon ätit korv.

Du vet väl vad man brukar säga:

"Skitiga bar är lyckliga barn!"

2009-02-16 @ 20:31:29
URL: http://malinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0