friday night

Seriöst, jag måste lägga ner mitt dåliga humör. Jag är så sur var eviga dag, inte för att jag vill eller alla gånger har anledning, det bara är så. Men jag tror det kommer gå över snart, drömmer helsjuka drömmar gör jag också, jag är som yr då jag vaknar. Idag har iaf jag, mamma, Emilia & Mikael vart ute och åkt bobb, jag satt även och njöt av solen i några minuter. Längtar till den tiden snön smälter och man får lite färg av att vistas i solen, jag behöver det verkligen är så blek. Skulle nog lägga mig i solarium om jag inte var på tjocken, för jag tror ju inte det är speciellt hälsosamt, det är det ju inte vilket som men ja, jag är ju som rädd för det mesta så.
Iaf, nu har jag bestämt mig för att måla hallen, ska ta mamma till hjälp någon dag så kommer de gå undan, för det är härligt när saker går undan =) Hoppas jag kan hitta en färg som matchar vår snygga fondvägg av träd, typ beige grå tror jag. Nu är väggarna vita, och jag är som mer för färg än helvitt, blir mer hemtrevligt tycker jag.

Nu ska jag lägga mig i sängen och se Patrik 1,5 som Linda kom förbi med idag, ha vela se den länge så de blir najs. Upp i ottan imorrn för att jobba en härlig delad tur :S
Ny tvättmaskin stå i hallen, oinstallerad.. jag längtar till den står på plats. well byee!

Kommentarer
Postat av: Gojj

hehe, den såg jag också idag. Vad tyckte du?

2009-02-27 @ 21:59:50
URL: http://gojjgojj.blogg.se/
Postat av: Lina

Nä det känns ju inte som det skulle vara helt hälsosamt faktiskt, det håller jag med om.

Vi får hoppas på soliga dagar innan April =)



Ah kul med lite färg, ska bli spännande att se resultatet! =)

2009-02-27 @ 22:40:04
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0