Utmanad

Eftersom jag blivit utmanad av flera stycken är det väl kanske på tiden jag gör denna utmaning då.

Gör så här:
- Länka till den som utmanat. Jag blev utmanad av Lina, Madde & Therese
- Berätta 7 sanningar om dig själv
- Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg
- Skriv meddelande i de 7 personernas blogg så de vet om inlägget.

1. När jag är arg händer det att jag tar bilen och kör iväg, har volymen på max och skriker ut min ilska.
2. Jag är väldigt pedant och städar alldeles för ofta.
3. Jag är väldigt fumlig, jag slår ut vatten glas, bränner mig på heta kastruller, snubblar över allt som går att snubbla på, spiller jämt på mig själv, osv osv. Mamma tror det beror på att jag funderar på så mycket annat och är så okoncentrerad men jag kan till och med tänka, slå inte ut de glaset.. 2 sekunder senare är det vatten fulla bordet.
4. Jag är av väldigt rastlös natur och kan få damp anfall om jag inte har något att sysselsätta mig med.
5. Jag älskar att skrämmas och luras, det är så kul att se folks miner när jag tex. säger att shiiet bussen gå om en minut och folk börjar tokspringa eller när jag kryper på golvet för att sedan hoppa upp och skrämma någon som bli skit rädd, helst brorsan hehe
6. Jag har väldigt svårt för att bestämma mig för en sak, alltså jag kan stå och välja mellan en brun eller vit tröja i flera timmar, detta är såklart väldigt jobbigt men har följt mig hela livet och det beror nog mest troligt på att jag är född i tvillingarnas tecken.
7. Jag har väldigt lätt till tårar, behövs bara en fin tanke, eller en sorglig film/dokumentär så trillar tårarna längs min kind.


Jag vet inte om det är lönt att utmana någon för alla är ju redan utmanade =P men ni som vill få göra den. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0