Fläskläpp

Okej, tror att jag är en av få som lyckas slå fläskläpp på mig själv. Skulle ta ur en dammsugare ur bagaget på bilen och vips då jag skulle ta ut den lossnade alltså själva munstycket och pang me all kraft rakt på tanden och läppen, tror till och med att en liten tandbit flög lös. Jag ska va så klantig jämt. Det gjorde fruktansvärt ont och jag började blöda. Kom ingråtandes över att det gjorde så ont. (Jag var lite halv ledsen redan) fick mig tillsut ändå ett gott skratt.
ananrs så är jag mer eller mindre slut på, blir en tidig kväll för både mig och sessan.
skriver senare med mat i magen och gladare humör.

Kommentarer
Postat av: Svägerska!

Men stackarn!.. fläskläpp gör förbaskat ont..!

bara lungt ikv annars då?=)

2009-01-27 @ 20:13:44
URL: http://lilgryn.blogg.se/
Postat av: Lina

Haha åh nej! Ursäkta skrattet men det lät faktiskt lite komiskt om än smärtsamt =)

2009-01-27 @ 22:10:14
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: Sulan

tur för dig att ja numera kan fixa en smäcker guldkrona åt dig så ä tandproblemet ur världen, tro de skulle bli lite av en succé :P

2009-01-28 @ 19:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0