Fortfarande pyjamas

Jag sitter fortfarande i pyjamas och okammat hår. Har en bad day idag känner jag. Den börja inge bra och fortsatte vara mindre bra. Har vart ute och skottat och tagit bort adventsgranen, det var på tiden nu. Emilia sover och jag ska väl sätta igång en tvätt och pyssla med diverse städ. Jag känner mig fattig och inge bättre blir det. Jag skulle fått en högre tjänst så jag kan dra in lite pengar till detta hushåll. Samtidigt vill jag inte jobba mer än 50 % medan barnen är små fast typ 65 % skulle va perfa. Kanske dags att börja tänka på utbildning, men det är ändå långt bort för jag ska ju vara mammaledig först. Jag känner att jag har massa saker att tänka på och fixa.
Jag hade sammadragningar imorse då jag låg i sängen, hade inte ens ansträngt mig. De gjorde lite ont.

blääääääääääääää för denna pissdag!

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja eller typ.. 60%, men 50 är väl ganska bra, man får ju prioritera =)



Du hinner kanske ändra dig om utbildning innan din mammaledighet är slut, då kanske du vill bli ngt helt annat =P

2009-01-19 @ 16:12:56
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: Sandra

KÖP en syskonvagn. Det är det bästa man kan ha. Jätte mysigt när båda barnen sitter i vagnen. Sen är Emilia fortfarande liten då bebis kommer. Barn brukar ju sitta i vagnen tills dom är minst 3 iallafall.. Speciellt om man ska gå långt :-)



Så gör det. Det är mitt tips. Du kommer inte ångra dig. Kramis.

2009-01-20 @ 12:18:03
URL: http://www.mammasandra.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0