Fredag

Jag är trött, den här dagen har som sugit musten ur mig känner jag. Den började klockan 06.00 och termometern visade -28 grader. Jahapp! Tur värmarn va i. Väckte min prinsessa som skulle på dagis. Sen jobbade jag till kl. 13.30. Fick då ett samtal av min kära sambo som undrade om jag satt i värmarn på jobbet, det hade jag inte.. han tyckte det var oerhört korkat av mig att inte ta med mig motorvärmar kabeln (han hade iof rätt) bilen skulle aldrig starta. Har inte betalt för någon motorvärmar plats men idag var jag tvungen att tjuvlåna. Fick då ringa runt och tillslut kom pappa ner med kabeln + en skarvkabel för det fanns ingen stolpe där just jag stod. Men vad pappa hade glömt var att ställa in timern sådå jag kom ut kl. 13.30 glad ihågen skulle hem så vad märker jag.. jo bilen startar inte. FET SUCK!! Ing-Britt hjälper mig ställa in timern sen ringer jag och skäller på pappa som får hämta mig och Emilia. Pappa var ju ändå snäll, tack pappa! =)

Kommer hem och får en otrevligt telefonsamtal ang en krock som inträffat.. jag blir som förstelnad och vet inte vad jag ska göra riktigt. Skulle egentligen göra mig iordning men istället springer jag runt och gör ingenting vettigt. Vet inte om jag ska idas fara till stan. Far och hämtar Mikael på dagis, mamma kommer hit och sen gör jag mig klar då jag hör att det kommer gå bra med de inblandade. Hade såklart målat upp värsta skräcksenariet. Tack och lov att allt gick bra! Sen hämtar Malin & Sara mig och vi åker in till stan för att äta mat på droskan med Antonia, Sandra & Tässan. God mat och trevligt sällskap. Jag är dock så trött så jag är en aning tyst ikväll.

Nu har jag kommit hem och sitter och skriver handlingslista inför morgondagen. Vi ska bjuda Linda & Robert på middag, blir trevligt =D ska stiga upp imorrn och göra efterätten som ska stå i frysen hela dagen. Just det, mitt H&M paket har kommit, ska hänga på låset imorrn då nian öppnar, haha! =)
Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Svägerska!

Haha! mitt paket hade oxå kommit..! :D ja hade tänkt skriva och fråga om ditt oxå hade kommit men då mötte jag dej när ja skulle hämta det..:) hehe! men mitt andra paket hade inte kommit..:( sen var det lite annat som saknades..!

2009-01-17 @ 10:45:22
URL: http://lilgryn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0