Friday i'm inlove

Den här dagen ha vart bra. Den började med sovmorgon som jag verkligen behövde. Sen har jag städat, duschat, bakat, letat fram bebiskläder och längtat. Hittar inte bebis overall samt de minsta plaggen. Måste leta lite till tror jag. Bakade kladdkaka och chokladbollar, vart så sugen. Mamma bjöd på underbart god middag, kyckling dinkelris, avokado med mera, med mera. Nu är jag mest trött, blir en lugn kväll.. ska jobba imorrn. Delad tur, sen kväll på sön. Det är alltid lika roligt att jobba helg, not. Har då änteligen skickat in min hp. Nu är det nedräkning =P
Är nu i vecka 29 så det är ju dags för magbild:


and some other pics..


Emilia äter kladdkaks smet =)


baka chokladbollar

Emilia tog hand om disken =)

nu kanske det är nå bra på tv.
aDios amigos y amigas!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha du såg inte nöjd ut på bakbilden =D

2009-01-24 @ 11:10:48
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0