Fullmåne

Det är fullmåne ute, jag kommer förmodligen att ha svårt att sova i natt då. Brukar ha det. Eller är det som jag inbillar mig? Ändå är jag super trött.. så snart ska jag kvälla, för man ska ju upp ännu en morgon för att gladeligen stämpla in sig kl. 07.00 förhoppningsvis blir det kl. 07.00 och inte 07.20 som jag  brukar vara expert på, helst på helgen.. det tar lixom emot mer att fara iväg då det är helg och hela bjur sover som stockar. Imorrn ska jag gå kors i taket, så det betyder att det inte blir någon kissa - borsta tänder - skrapa ruta och iväg rutin. Nej det får bli mer planerat, klä på sig traska genom sleeping village and so on. Går säkert fint det med. Borde ju bli pigg av lite frisk luft om inte annat och sen är jag ingen miljöbov som kör bil onödigt korta sträckor.

När jag skjussade hem farmora ikväll så såg jag massa ungdomar ute på byn och tänkte direkt men värt att dricka is öl och frysa arslet av sig en fre-lör kväll, party ute på byn what? sen med lite eftertanke så var jag oxå på byn då jag var 13-14, för de va ju fräänt. Det var ju tider, då man frös så fingrarna var blå ändå skulle man tvunget röka, man rumlade runt på byn till kl 00-01 sen va de hem och lägga sig, vilken toppenkväll eller inte.

Just det ja, det var det.. imorrn äre söndag och näst sista arbetspasset innan ledighet, det innebär också att min kära sambo kommer hem, blir nog en bra dag.
Gonatt bloggen och folket!


Kommentarer
Postat av: Lina

Nej jag tror absolut inte att du inbillar dig. Jag påverkas också utav väder, får huvudvärk och blir trött när det är åska på gång och så.. har lättare att bli ledsen när det regnar och är nästan alltid på bra humör när solen skiner =)

2009-01-11 @ 00:15:35
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: Erik

Hehe nä nu med fullmåne å allt :P

2009-01-11 @ 21:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0