Helg ju

Hade totalt missat att det var fredag=helg! Men lätt att bli dagavill när det är helg mitt i veckan mest hela tiden.
Jag är solokvist. Känns surt, men spela roll då man ändå mår illa. Emilia är så gullig, gick in i datarummet och sa "dans, dans" igår hade vi lite disco här.. men ikväll var jag inte riktigt lika laddad haha!! Hon har varit så snäll med mig ikväll, märker att jag inte är på topp. Nu ska hon sussa, och jag inta soffläge. Hoppas på en bra film. Ska försöka mumsa lite chirre.. och dricka kallt te, skulle visst va bra.
Kan ju bjuda på lite bilder från nyårsafton, ångrade att jag inte tog kort på maten, älskling hade gjort såå fint =)

Marcus & Robin

Emilia är redo för raketskjutningen =)

somnade i sin fotölj på nyårsdagen =)

är i ny grav vecka också, 26, men nu är jag verkligen ingen skönhet på bild. Ni får en en annan dag.
Trevlig fredagkväll!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha nää så söt hon är, och vilken söt tutte =)

2009-01-02 @ 23:37:08
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0