I brazillian wax poetic so empathetically

Öga blö, öga ä rö!! Ja så äre. Käftn blö då int längre iaf. Skönnt och svullnaden har även lagt sig. Emilia somna så sött i sin säng vid 20 tiden. Min ängel. Jag smäller i mig mina bakverk själv och blir förmodligen full av socker och grädde. Imorrn måste jag gå en prom, vart ingen idag, bara ner till svärfars och ni som vet hur långt det är vet att det inte är långt alls  =P
Känner en inre stress och det är inge bra, mamma va förbi me nå dammsugar påsar och gav mig lite coaching. Känner ändå stressen inför de mesta, februari är så fullt upp alltså. Men samtidigt älskar jag att ha fullt upp, men ja är som både och.

Min got to do list innan april!
Tapetsera om köket
Fixa listerna, samt spotlights i köket
Städa förrådet
Måla om hallen
Lägga klickgolv i köket och hallen
Sy gardiner och kuddar
Hämta spjälsäng och fixa iordning den
Tvätta bebis kläder samt sortera dem.
Hitta bra syskonvagn

hmm, kan nog göra listan längre men nu kommer jag inte på nå mer. Kom på ikväll att det är dags att tapetsera och fixa golven. Frågan är ju hur rik man är och hur mycket man ska lägga ut, tapet och måla är ju inte dyrt men golven kanske drar iväg? är så mycket jag vill ha.. det går ju inte. Jag som hade köpstopp =P

näe nu äre natti natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0